Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080311308   La millora de la competència lingüística.
2015-2016   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   19/10/2015 - 7/3/2016 (21 hores) de 16:45h a 19:00h
   ESC Puigventós
   c. Antiga carretera de Martorell, s/n (Olesa de Montserrat) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén Millorar la competència lingüística de l'alumnat mitjançant lla millorar la competència professional del professorat pel que fa als processos de lectura i escriptura.
  
Objectius   Objectius Específics:

- Millorar la competència lingüística de l'alumnat.
- Millorar la competència professional del professorat pel que fa als processos de lectura i escriptura.
- Prendre acords sobre aspectes relacionats amb la competència lingüística.
  
Continguts   - Competència lingüística
- Pràctica docent relacionada amb la llengua.
  
Formador/a   Daniel Gabarró
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Grau de millora dels resultats de competències bàsiques.
- Grau de millora dels resultats d'avaluació interna

- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   shernan1@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent